Tanja Kraljić Strgačić, Ayurvedski terapeut

Moje je ime Tanja Kraljić Strgačić. Završila sam trogodišnji studij Ayurvede na California College of Ayurveda, i zahvalna sam što sam imala priliku učiti od najutjecajnijih američkih i indijskih učitelja, pionira Ayurvede u Americi Dr. Vasant Lada i Dr. David Frawleya. Znanja aromaterapije (kao jedne od ayurvedskih tehnika) ponajviše sam stekla učeći od Davida Crowa, najpoznatijeg američkog aromaterapeuta, dok sam znanje o biljkama učila u školi jednog od najpoznatijih američkih herbologysta K. P. Khalsa i mnogih drugih darovitih stručnjaka. Na California College of Ayurveda stekla sam i zvanje Ayurveda Massage Body Therapist.

U Hrvatskoj sam dugogodišnja učenica Dr. Jadranke Škarice (autogeni trening), te sam završila Reiki 1. i 2. stupanj. Kad god sam u blizini, rado sudjelujem na iscjeljujućim radionicama i seminarima, te zvukovnim terapijama Dr. Mire Omerzel Mirit iz Slovenije.

Kako sam postala Ayurvedski terapeut?

Duhovne tehnike zanimaju me još od rane mladosti. Otkako sam svjesna sebe, uvijek sam davala prednost intuiciji nad razumom, srcu nad “zdravom pameti”. Zato smatram da nikada nisam pogriješila, ponosna sam na svaki svoj izbor i sva iskustva.

Kada sam postala spremna, predamnom se, sredinom 90-tih, otvorio cijeli jedan novi svijet, u svim svojim bojama, mirisima i veličanstvenoj raskoši. Od tada pohađam mnoge tečajeve za samorazvoj, proučavam razne duhovne tehnike, sebi i drugima pomažem kroz Reiki, volim aromaterapiju i kvalitetnu masažu, a lječenje uz pomoć biljaka i ayurvede moja je strast!

Osjećam (dakle sigurna sam) da nikada neću prestati istraživati i učiti…

Prije Ayurvede, bavila sam se novinarstvom

Prije 10-tak godina diplomirala sam novinarstvo na Fakultetu Političkih znanosti i odradila vjerovatno dobar dio svoje karme u Večernjem listu. Nakon 7 godina u Večernjaku, odlučila sam si priuštiti malo manje stresa i malo više slobode. I ostvarila sam ondašnji san – 2005. pokrenula sam vlastiti web portal www.adventure-sport.net koji je u samo dva mjeseca postojanja dobio ugledno Vidi priznanje kao NAJBOLJI OD NAJBOLJIH web portala u Hrvatskoj!

Svega čega se primim radim strastveno i unosim sto pa i više posto sebe.

U suprotnom, niti ne krećem u avanturu!

Iz Zagreba u Los Angeles (i nazad :-) )

2008. Ljubav i Život preselili su me u Los Angeles, u obećanu zlatnu dolinu (tako su mi bar rekli…) Tu završavam trogodišnje obrazovanje na California College of Ayurveda, i radim kao Ayurveda Life Coach i Ayurvedic Massage Therapist. U svojoj ayurvedskoj kuhinji proizvodim biljne pripravke i ulja, a trenutno najviše od svega – Ayurvedske čajeve – koje prodajem u ljekarnama na Beverly Hillsu, joga i wellness centrima, te mnogim dućanima diljem Los Angelesa.

Duboko sam zahvalna na mom američkom Putu i produbljivanju znanja i iskustva, otvaranju novih horizonata, mogućnosti učenja od najboljih… No, iskreno, jedva čekam povratak u Hrvatsku, koju obožavam, u moj dragi Zagreb i na bajkoviti otok mog supruga IŽ. Pozivam vas da se tu i sretnemo, dobrodošli na druženje uz ayurvedski čaj.

Što volim?

Biti u prirodi. Slaviti život izvana i iznutra.

Volim svoju obitelj i prijatelje.

Zvuk Gongova. Koncert tibetanskih posuda. Vježbati jogu i meditirati. Piti čaj.

Volim Zagreb. I ljeta na otoku IŽu.

I volim to što radim!

U što vjerujem?

~  Duboko vjerujem da svaki čovjek svojom unutarnjom snagom i znanjem može izliječiti svaku bolest. Svatko od nas u sebi nosi Iskru Svemira, iskru božanskog u sebi. Svi smo mi božanska kopija Svemira u malom. A Svemir je savršen i ne poznaje bolesti. Dopustite si osjetiti tu iskru božanskog u sebi, dopustite si, jednostavno, biti. Na tom putu pomoći ću vam znanjem ayurvede… Prateći iscjeljujući zov Prirode… U nama i oko nas. ~

Ovdje možete pronaći moje kontakt podatke i dogovoriti termin konzultacija.

U miru i zdravlju,

Tanja Kraljić Strgačić

Ayurvedski Terapeut
www.lightofayurveda.com

tanja@lightofayurveda.com

Odgovori

Prati

Get every new post delivered to your Inbox.

Pridruži se 880 drugih sljedbenika

