Duuugoooo ayurvedsko ljeto je počelo :)

(kaže Ana🙂 )

Slika zaslona 2013-06-09 u 18.31.43

Prvi ljetni Vikend Ayurvede u Zagrebu je iza nas. Dojmovi polaznika:
Slika zaslona 2013-06-11 u 19.41.44Slika zaslona 2013-06-11 u 19.41.12Slika zaslona 2013-06-11 u 19.40.50Slika zaslona 2013-06-11 u 19.43.36Draga Tanja,prije svega da Vam se još  jednom zahvalim na predivnoj radionici i obilju  znanja koje ste prenjeli.Uistinu je bilo divno slušati Vas i upijati sve što te rekli i ono što mi je bilo najbolje od svega je da niti u jednom trenutku  nisam osjetila zasičenje informacijama ili pak nervozu zbog ponavljanja,mnoštva pitanja i odgovora.
Upravo zbog toga, vjerujem, da ćemo se u budućnosti imati još prilike družiti tj. da ću uspjeti pohađati sve Vaše radionice jer mi se to sada nekako čini kao prirodan put nadograđivanja moje osobnosti i svega onoga što jesam. KRISTINA POTLAČEK
_____

Draga Tanja,

prije svega htjela bih ti zahvaliti što sam dobila priliku sudjelovati na tvojim izuzetno zanimljivim i informativnim predavanjima. Osim što puno znaš imaš sposobnost to znanje vrlo kvalitetno, nesebično i jednostavno prenijeti drugima što je poseban dar. O Ayurvedi sam već pisala i drago mi je što ću nastaviti pisati i o drugim raznim temama vezanima za ovu drevnu indijsku medicinu. Eto, za Vitu pišem, a osobno me izuzetno zanima Ayurveda pa sam spojila poslovni i privatni interes. To je super:)

Puno hvala još jednom, MIRKA MAJOLI

__________
Dojmove polaznika ostalih radionica možete pročitati OVDJE.
Pozivam i ostale da nam se pridruže na sljedećim radionicama:14-16.6.
CERTIFICIRANI SEMINAR OSNOVE AYURVEDEDNEVNE RADIONICE (11-17h)29.6. DAN LJEKOVITOG BILJA
30.6. DAN AYURVEDSKE LJEPOTEVEČERNJI SEMINARI I RADIONICE (19-21h):

10.6. Balansiranje organizma ljeti prema ayur načelima

13.6. Superhrana, malo hrane, puno zdravlja i energije

17.6. Mediteranski začini i njihova ljekovita svojstva

18.6. Ayurvedski začini i biljke, te njihova ljekovita svojstva

20.6. Ljekovita snaga cvijeća

27.6. Izrada prirodnih pasti za zube i dezodoransa

28.6. Meditacija i susret “starih” polaznika

Lokacija: Centar Sretan Dan, Zvonimirova 20

Cijene i sve ostale informacije ovdje https://lightofayurveda.wordpress.com/2013/02/19/dani-ayurvede-u-zagrebu-2/#more-2301

AYURVEDSKO LJETO NA OTOKU IŽu
Certificirani program  OSNOVE AYURVEDE  /  6-13.7.  /  27.7. – 3.8. /
Certificirani program AYURVEDSKA HOLISTIČKA ANATOMIJA I / 13.-20.7. / 17.-24.8. / Napredni tečaj /
TJEDAN AYURVEDSKE LJEPOTE Radionica izrade prirodne kozmetike   / 20.-27.7. / 3.-10. 8. /
IZRADA PRIPRAVAKA OD LJEKOVITOG BILJA / 10.-17.8. /
Više informacija ovdje https://lightofayurveda.wordpress.com/2013/02/25/tjedan-ayurvede-na-otoku-izu/Prijave na mail: tanja@lightofayurveda.comDobrodošliTanja Kraljić Strgačić
Ayurvedska terapeutkinja

1 komentar (+add yours?)

  1. Mirka Majoli
    lip. 11, 2013 @ 03:51:51

    Draga Tanja,

    prije svega htjela bih ti zahvaliti to sam dobila priliku sudjelovati na tvojim izuzetno zanimljivim i informativnim predavanjima. Osim to puno zna ima sposobnost to znanje vrlo kvalitetno, nesebino i jednostavno prenijeti drugima to je poseban dar. O Ayurvedi sam ve pisala i drago mi je to u nastaviti pisati i o drugim raznim temama vezanima za ovu drevnu indijsku medicinu. Eto, za Vitu piem, a osobno me izuzetno zanima Ayurveda pa sam spojila poslovni i privatni interes. To je super:)

    Molila bih te da mi poalje mailom skripte s jueranjeg predavanja o balansiranju organizma ljeti, kao i sa seminara o osnovi Ayurvede. Neto sam zapisivala, ali trebat e mi jo informacija za tekst, nadam se da to nije problem.

    to se tie tema za Vitu, mislim da bi sva predavanja bila atraktivna pa se dogovorimo detaljnije o emu bi ti osobno voljela da se pie, a prirodne paste za zube bih svakako.

    Puno hvala jo jednom, nazovem te. lp, MIrka

    Odgovori

Odgovori

