Hvala Rijeka

Slika zaslona 2013-10-21 u 12.30.55Bilo je to jedno divno druženje i seminar OSNOVE AYURVEDE koji sam protekli vikend po prvi puta održala u Rijeci. Hvala svima koji ste došli, i odazvali se u tako velikom broju. Bilo nas je sa svih strana, iz Rijeke, Poreča, Pazina, Pule, Opatije, a najmlađa polaznica seminara 14-godišnja Kristina s mamom je doputovala s Krka. Na kraju seminara ganuli ste me do suza. Hvala Vam što podržavate moj rad, moju misiju i duboku želju da znanje Ayurvede prilagodim našem podneblju, našim ljudima i prenosim u ozračju jednostavnosti, kakva Ayurveda u svojoj biti i jest.

Vidimo se kroz par tjedana na Naprednom ayurvedskom seminaru u Rijeci koji nije bio za sada u planu, ali ga je cijela grupa poželjela. To je pregršt pozitivne energije pa ćemo to i ostvariti.

S puno ljubavi i želje da Znanje Ayurvede primjenjujete u svakodnevnom Životu, pozdravljam Vas i veselim se budućim druženjima

Tanja Kraljić Strgačić
Ayurvedska terapeutkinja

Prvi dojmovi iz Rijeke

Slika zaslona 2013-10-22 u 22.33.51

 

 

 

 

 

 

 

 

Draga Tanja,
imam potrebu još jednom od srca se zahvalit na prekrasnom vikendu u Rijeci. Ne samo da ste nam pružila pregršt izvrsnih, “životnih” savjeta, nego ste bezrezevno pokazala i svoju srdačnost, pristupačnost i strpljenje. Jedva čekam nastavak.
Moram prenjet da sam upravo iz pećnice izvukla beskvasni kruh po Vašoj recepturi. Bez obzira što sam zaboravila stavit sol, ispao je iznad očekivanja:-) Hvala na svemu. Veliki pozdrav iz Istre.
Deana Vrban

Najljepša hvala na divnom tečaju Ayurvede.
Dali ste mi smjernice, korake, u trenutku kad mi je to bilo najviše potrebno.
Želim Vam puno sreće i uspjeha !!
S ljubavlju, Nensi

 

Draga Tanja!
Pomalo sređujem dojmove i brdo odličnih informacija i recepata u mojoj pametnoj glavici koje ste nam nesebično i na vrlo jednostavan i topao način prenijela, približivši nam tako ayurvedski pogled na život i zdravlje.  Hvala za divno druženje koje nas je, sigurna sam svih dirnulo i promijenilo. Jedva čekam da se opet vidimo a do onda nastavljam primjenjivati ovdje naučeno što više budem mogla. Srdačan pozdrav i hvala još jednom. Zlatica

 

Ovdje možete pročitati dojmove polaznika ostalih mojih seminara i radionica.

Ovdje možete pogledati raspored nadolazećih radionica u Zagrebu, listopad i studeni 2013.

Seminare osmislila i vodi: Tanja Kraljić Strgačić, Ayurvedska terapeutkinja

Slika zaslona 2013-09-05 u 10.24.05 1Tanja je završila trogodišnji studij Ayurvede na California College of Ayurveda, vodećem studiju Ayurvede u Americi. Učila je od najistaknutijih svjetskih ayurvedskih liječnika i učitelja Dr. Vasant Lada i Dr. David Frawleya. Trenutno živi i radi u Los Angelesu, a u zadnje vrijeme sve češće i u Hrvatskoj. Konzultacije s klijentima u Hrvatskoj vodi uživo, ili putem skypea, te telefona. Kako zapravo izgledaju ayurvedske konzultacije možete pročitati OVDJE. Kontakt: tanja@lightofayurveda.com ~

1 komentar (+add yours?)

  1. Zlatica
    lis. 22, 2013 @ 07:57:05

    Draga Tanja!
    Pomalo sređujem dojmove i brdo odličnih informacija i recepata u mojoj pametnoj glavici koje ste nam nesebično i na vrlo jednostavan i topao način prenijela, približivši nam tako ayurvedski pogled na život i zdravlje .Hvala za divno druženje koje nas je, sigurna sam svih dirnulo i promijenilo. Jedva čekam da se opet vidimo a do onda nastavljam primjenjivati ovdje naučeno što viže budem mogla. Srdačan pozdrav i hvala još jednom. Zlatica

    Odgovori

Odgovori

