Hvala na društvu

HVALA svima koji ste došli na moje seminare ovaj vikend. Skupilo se preko 60 prekrasnih ljudi… Vjerujem da ste uživali i naučili za sebe nešto korisno. Malo sam zgusnula raspored zbog odlaska na Put, i kako sada stvari stoje, u Zagrebu ćemo se, nakon ovih seminara, družiti iznova tek na jesen… Pa zato, pozivam sve zainteresirane da nam se pridruže na seminarima tijekom veljače. Dobrodošli! Raspored seminara OVDJE.

S ljubavlju, Tanja

3 komentara (+dodaj svoje?)

  1. Tamara Iharos
    sij. 27, 2014 @ 10:11:29

    Draga Tanja, Hvala Tebi na odlicnom seminaru… Bilo je jako zanimljivo i presretna sam sto sam provela tako zanimljiv vikend… Rado bi provela i tjedan na Izu- napredni tecaj u mjesecu rujnu ili krajem kolovoza mozda 🙂 Hvala Ti na svemu jos jednom, pozdrav Tamara

    Odgovori

  2. Ivana
    sij. 27, 2014 @ 11:17:01

    Draga Tanja, jako ugodno i korisno proveden vikend za mene. Nadam se i druženju ubuduće kroz vaše seminare i svakako na Ižu. Lijep pozdrav

    Odgovori

  3. martina glibo
    sij. 29, 2014 @ 06:47:40

    Draga Tanja hvala Vama bilo je zaista lijepo i poučno. Ja bih da me upišete za napredni seminar ayurvede ukoliko još ima mjesta i ako mi možete poslati podatke za uplatu. Hvala Vam i vjerujem da se vidimo uskoro. Lijepi pozdrav. Martina Glibo

    Odgovori

Komentiraj