Izrada Ghee-a, Kitcheree, Ayurvedski ručak, priča o Začinima…

Slika zaslona 2015-01-05 u 23.16.52U Zagrebu, nedjelja, 8.2., od 14-18h

Pozivam Vas na nedjeljno Ayurvedsko druženje. Zajedno ćemo (naučiti) izraditi Ghee i Kitcheree, temelj ayurvedske prehrane. Okupit ćemo se za stolom, zajedno blagovati i razgovarati o ayurvedskim temama. Tu sam da odgovorim na Vaša pitanja.

Zatim slijedi… Priča o začinima i njihovim ljekovitim svojstvima…
Jeste li znali ԁа је Ružmarin jedan od najjačіh antioksidansa nа svijetu, te ԁа prevenira rak nа staničnoj razini DNK? Jeste li znali ԁа Timijan djeluje odlično protiv svih vrsta upala, infekcija і bakterija? Govorit ćemo i o ayurvedskim, i o začinima iz našeg podneblja, njihovoj primjeni i ljekovitosti. Svatko će si izraditi mješavinu začina za svoju došu (Dušu).

Ovo popodnevno druženje namjenjeno je isključivo mojim “starim” polaznicima, odnosno onima koji su završili barem jedan moj seminar ili su bili na konzultacijama.

CIJENA – 180kn

  • Prijaviti se možete na mail info@ayurvedomdozdravlja.com (svakako navedite ime, prezime i broj mobitela)
  • Osmislila i vodi: Tanja Kraljić Strgačić, Ayurvedska terapeutkinja

Ukoliko ste zauzeti na ovaj datum, a zanima Vas ova tema, pošaljite mi mail na info@ayurvedomdozdravlja.com. Često organiziram seminare a da to niti ne najavim na blogu, jer se mjesta popune unaprijed. Ponekad, ukoliko se tako dogovorimo, organiziram seminar i za samo jednog polaznika.

NOVA LOKACIJA SEMINARA U ZAGREBU
Kako bih dodatno unaprijedila kvalitetu mojih radionica i seminara, odlučila sam ih tijekom veljače održavati u mom Ayurvedskom laboratoriju jer tu mi je sve pri ruci! Upravo zbog toga, na svim seminarima imat ćemo bogat praktični dio, zajedno ćemo izrađivati preparate o kojima pričamo i zbog toga sam posebno sretna!  Nova lokacija nalazi se u zapadnom dijelu grada, podno Sljemena, lako je doći automobilom, autobusom ili taksijem, a za svaki seminar organizirat ćemo i prijevoz s okretišta na Črnomercu (5min vožnje od okretišta). Adresu ćete dobiti nakon prijave.

Seminar osmislila i vodi: Tanja Kraljić Strgačić, Ayurvedska terapeutkinja

Slika zaslona 2013-12-16 u 12.53.56~ Tanja je završila trogodišnji studij Ayurvede na California College of Ayurveda, vodećem studiju Ayurvede u Americi. Učila je od najistaknutijih svjetskih ayurvedskih liječnika i učitelja Dr. Vasant Lada i Dr. David Frawleya. Nakon studija u Los Angelesu, Tanja je ostvarila svoju duboku želju – vratila se u Hrvatsku prenositi ovo drevno znanje našim ljudima.

“Zahvalna sam jer sam imala priliku učiti od najboljih svjetskih učitelja Ayurvede, aromaterapije, mastera ljekovitog bilja… To znanje sada želim prenijeti u Hrvatsku. Radujem se susretu s svima Vama kroz Ayurvedu”.

2 komentara (+dodaj svoje?)

  1. Gordana Trifunović Hušnjak
    sij. 16, 2015 @ 09:40:11

    Poštovana Tanja, Rado bih došla na Vašu radionicu 8.2. , ali do sada nisam bila na nekoj radionici pa me zanima da li mogu doći na konzultacije ili neku radionicu do 8.2. kako bih mogla pratiti radionicu koja me zanima!

    Lijep pozdrav! Gordana

    Odgovori

Komentiraj