Balansirajmo hormone na prirodan način

Slika zaslona 2013-04-18 u 13.51.49Drage moje sadašnje i buduće polaznice,

Izuzetno sam sretna što Vas mogu pozvati na novi ciklus mojih seminara PRIRODNO ZDRAVLJE ŽENE. U subotu, 8.2., od 16 do 18 sati održat ću seminar koristan ZA SVE ŽENE, a bavit ćemo se važnim, možda i najvažnijim sadržajem za sve nas – učit ćemo kako da BALANSIRAM SVOJE HORMONE, BALANSIRAM SVOJ ŽIVOT.

Seminar sam prvotno zamislila na temu ~ KAKO UBLAŽITI PMS ~ no što sam dublje ulazila u kreiranje i bilježenje sadržaja, sve sam više uviđala da ovaj seminar nadilazi samo temu PMSa, i koristan je ZA SVE ŽENE, te se seminar razvio u MALU ŠKOLU BALANSIRANJA HORMONA NA PRIRODAN NAČIN.

Budući da je ovo početak ciklusa mojih seminara PRIRODNO ZDRAVLJE ŽENE, održat ću ga po promotivnoj cijeni od samo 150kn. Ovo je zlata vrijedan seminar za sve žene, pa tko želi biti s nama, naučiti kako ljekovitim biljem, eteričnim uljima, prehranom, antistres vježbama, promjenom sustava vjerovanja i mentalnih obrazaca, te ostalim prirodnim metodama – balansirati svoje hormone, može se prijaviti na mail info@ayurvedomdozdravlja.com . Detalje o ovom seminaru možete pročitati OVDJE.Ovo su moji zadnji seminari u Zagrebu i Rijeci do jeseni… U ožujku putujem na dodatnu edukaciju u Californiu. Vraćam se na ljeto, i najavljujem naša ljetna druženja na otoku Ižu, o tome više informacija na mom blogu početkom ožujka….

Seminari sljedeći vikend 8-9.2.

  • NAPREDNI SEMINAR: AYURVEDSKA HOLISTIČKA ANATOMIJA
  • PRIRODNO ZDRAVLJE ŽENE: KAKO UBLAŽITI PMS
  • IZRADA PRIRODNIH DEZODORANSA (U spreju, kruti i polukruti)

Više info OVDJE.

Posebno sam sretna što je došlo vrijeme da Vam predstavim i moj novi seminar iz ciklusa PRIRODNO ZDRAVLJE ŽENE: ŠAPAT DUŠE, PORUKE TIJELA, koji ću po prvi puta održati 1-2.3. To je seminar koji svakoj ženi može pomoći produbiti uvid u svoje zdravlje, u sebe samu. Učit ćemo kako iscjeljivati svoje energetsko, te suptilna tijela (gdje se nalazi uzrok i pra-početak svega) prevenirati i po potrebi liječiti, odnosno iscjeljivati svoj Um, Duh, Dušu i Tijelo. Cilj ovog seminara je duboko u sebi osvjestiti, osjetiti i spoznati da – Moja ženska energija moj je najbolji (i jedini) lijek. Te naučiti usmjeravati svoju žensku energiju u svrhu samoiscjeljenja. Kada, gdje i kako saznajte OVDJE.

U Ljubavi i Zahvalnosti za sve što mi je dano da prenesem Vama, šaljem Vam Zdravlje i Mir,

Tanja Kraljić Strgačić
Ayurvedska terapeutkinja

3 komentara (+dodaj svoje?)

  1. martina glibo
    velj. 06, 2014 @ 20:52:59

    Lijepi pozdrav Tanja je l’ me možete zapisati za ovaj seminar prirodno zdravlje žene. Hvala Vam i vidimo se. Lijepi pozdrav!

    Odgovori

  2. lightofayurveda
    velj. 06, 2014 @ 22:07:45

    Moze Marina, vidimo se 🙂 Lijepi pozdrav

    Odgovori

  3. Sanja Rukavina
    velj. 08, 2014 @ 19:16:35

    Draga Tanja,

    Molim Vas naručila bih za sutra 2 kom čaja Tri sjemenke. Kako dolazi moja sestra sa radionicu dezića preuzeti će ih ona.

    Za sestru sam Vam uplatila kada sam bila prošli tjedan na seminaru, jer joj želim pokloniti ovu radionicu.

    Hvala najljepša i puno lijepih pozdrava,

    Sanja Rukavina

    Odgovori

Komentiraj