Hvala svima što ste došli na radionice

Slika zaslona 2013-01-22 u 09.27.27Želim se od srca zahvaliti svima koji su tijekom siječnja prisustvovali Danima Ayurvede u Zagrebu. Na ayurvedskim radionicama u Anava centru uistinu je bila divna atmosfera, družili smo se kroz Znanje i zabavu, učili, igrali, povezivali, izrađivali prirodnu kozmetiku, jeli i kuhali… Hvala Vam što podržavate moj rad, i ako sam u ova dva tjedna uspjela prenjeti dašak Ayurvede u Vaše Živote to mi je iznimno zadovoljstvo. Osjećam duboko u sebi kako je moj Put prenjeti Znanje Ayurvede u naše krajeve, uskladiti ovo divno Znanje s vremenom i mjestom gdje živimo. I zato se vraćam u Hrvatsku. Cilj mi je prilagoditi Ayurvedu nama, našem podneblju, našim ljudima. Bez puno filozofije, želim Vas podučiti kako Ayurvedu primjeniti u svakodnevnom životu. Upravo ovdje i sada, za nas i u našem kraju. Želim Vam dati ideju i poticaj da živite Ayurvedu, najstariji način Življenja u skladu s Prirodom, najstariji na Planetu. Kada Vas vidim kako dišete kroz radionice i nakon njih, izgleda da sam u tome uspjela, i na tome sam beskrajno zahvalna.

Došli ste u velikom broju i na tome Vam duboko hvala. Mnogi su me pratili na SVIM radionicama, dolazili i sat vremena ranije, nekoliko puta tjedno. Hvala Dubravko što si nas častio s prefinim prirodnim sokovima, mlijekom od badema, lješnjaka i kokosa, te finim pralinama (Dubravko je sve to marljivo spravljao netom prije vikend radionica). Hvala Nadici koja je isto tako za svaku vikend grupu pekla prefine bio kolače.

Slika zaslona 2013-01-21 u 23.53.33

Hvala Marku što nam je kuhao Kitcheri. Hvala Oliu koji nam je pokazao jedan od načina kako jednostavno napraviti prirodnu pastu za zube… Hvala Gordani što je nekoliko puta tjedno na radionice dolazila iz Siska, govoreći da je oduševljena što se prijavila na cijeli ciklus radionica. Hvala Ani što je na Vikend radionicu potegnula čak iz Umaga, i po dubokom snijegu se vraćala doma. Hvala Katarini i Igoru što ih niti snijeg nije obeshrabrio da na radionice dođu čak iz Splita.Slika zaslona 2013-01-21 u 23.54.57

Puno Vam puno svima hvala od srca, i da znate, svi ćete mi nedostajati već ovaj vikend. Početkom tjedna vraćam se u Ameriku, ali samo na kratko. Već u lipnju vidimo se ponovo u Zagrebu, a tijekom ljeta zajedno ćemo uživati na otoku IŽu. Raspored radionica za lipanj u Zagrebu, te srpanj i kolovoz na čarobnom IŽu objavit ću sredinom veljače na blogu.

Serum za lice od Smilja, Antistress Jatamamsi ulje za stopala za opuštanje i dubok san, te ulja za tijelo možete naručiti od moje sestre na mail: mirela.kraljic@gmail.com

Za smještaj na IŽu pogledajte web http://www.villamariaiz.com

Olieve prirodne paste za zube potražite na FB http://www.facebook.com/kingjulioherbarium

Album s 200tinjak fotografija s radionica (Hvala Dubravko!) možete pronaći na Facebook stranici AYURVEDOM DO ZDRAVLJA, a pozivam Vas i da se pridružite grupi na Facebooku AYURVEDSKA LJEKARNA by TANJA KRALJIC STRGACIC gdje polaznici radionica razmjenjuju recepte i iskustva🙂

I naravno, ako volite moje radionice, preporučite ih i prijateljima🙂

Evo nekoliko dojmova s radionica

Slika zaslona 2013-01-25 u 08.46.30

Slika zaslona 2013-01-25 u 09.23.55

Slika zaslona 2013-01-31 u 17.11.41

Slika zaslona 2013-01-31 u 17.20.19

Slika zaslona 2013-01-31 u 17.14.16Slika zaslona 2013-01-31 u 17.14.36Slika zaslona 2013-01-31 u 17.16.12

Slika zaslona 2013-01-20 u 21.36.18

Prisustvovao sam predavanju o začinima i moram vam reći kako sam potpuno oduševljen. Ne samo zato što je tema bila interesantna, nego Vam mogu reći kao kolega kolegi (ja sam isto učitelj) da ste predavanje odlično odradili. Jako dobro ste održavali pažnju svih prisutnih, odličan ritam govora ste imali i jako vas je ugodno bilo slušati, intonacija i naglasak na bitne stvari je bio odličan, kako ste obraćali pažnju na sva naša pitanja (prvenstveno moja, ispričavam se) i kako ste ih sve uspjeli odgovoriti sa svim potrebnim detaljima i bez duljenja, te bez obzira na hrpetinu pitanja koja smo postavljali, predavanje ste odradili u zadanom vremenu. Jako sam oduševljen i sutra trčim u prodavaonice začina i kupujem! Sad idem skuhati yogi chai bez obzira što je kasno.🙂

Samo tako nastavite dalje, vidimo se u 6.mjesecu definitivno, već sad štedim za sve radionice. I preporučam Vaša predavanja dalje.🙂

Nenad K.

Slika zaslona 2013-01-20 u 21.35.18

3 komentara (+add yours?)

  1. Jelica Kraljic
    sij. 25, 2013 @ 16:37:54

    mama je vec sve procitala na fejsu.bravo Tanja.vidimo se

    Dana 25. sijecnja 2013. 08:52 “Tanja Kraljic Strgacic ~ Ayurvedom do Zdravlja

    Odgovori

  2. ben
    sij. 30, 2013 @ 11:49:26

    nadamo se da će radionice stići i do Rijeke ili Pule🙂

    Odgovori

  3. lightofayurveda
    sij. 31, 2013 @ 16:23:36

    Postovani Ben, hvala na interesu, radionice i ja skupa s njima putovat cemo diljem Hrvatske. Sljedece godine se vracam iz Amerike u Hrvatsku i onda dolazim gdje god me pozovete🙂 Lijepi pozdrav i sve najbolje ~

    Odgovori

Odgovori

