Radionica: Izrada prirodne kozmetike ~ na Ižu

Slika zaslona 2013-05-03 u 12.22.19Ovo je jedna prava ljetna, lepršava, mirišljava, nježna i razigrana radionica na kojoj ćemo mješati, mućkati, igrati se i usput puno toga naučiti. Cilj ove radionice je potaknuti i naučiti polaznike kako da jednostavno, brzo i lako sami izrade svoju kozmetiku. Ona je jeftinija od kupovne iz dućana, potpuno lišena svih umjetnih dodataka, ne šteti zdravlju, dapače – ova kozmetika ozdravlja!

Smatram da je, za sve nas koji koračamo putem zdravog života, izuzetno važno preuzeti svoju kozmetiku u svoje ruke. Jer koža je naš najveći organ i sve što nanesemo na kožu, za 20tak minuta ulazi u krvotok i duboko u naša tkiva. Želite li svojim stanicama slati impulse zdravlja ili poruku u suprotnom smjeru?

Mnogi niti ne pomišljaju koliko važnu ulogu kozmetika ima za zdravlje u cijelosti. Moja osnovna poruka je – ne kupujte ništa u dućanima, jer je puno parabena i ostalih kemikalija, koje su dugoročnim nakupljanjem u tijelu potencijalni uzrok mnogih, pa i teških bolesti. Preuzmite svoju kozmetiku u svoje ruke. Jednostavno je, brzo, lako i jeftinije… I jaaako zabavno! Na ovoj radionici naučit ćemo izraditi kreme za lice, losione za tijelo, maske, pilinge, tonike, dezodoranse, paste za zube, balzame za usne, šampone za kosu i sve za njegu kose…  Sve što izradite, ostaje vama!

Smještaj:   Villa Maria Veli Iž

Slika zaslona 2013-03-23 u 21.39.44Za ovu radionicu nije potrebno predznanje o prirodnoj kozmetici, aromaterapiji niti ayurvedi. No, radionica je koncipirana tako da ni znalcima u ovom području neće biti dosadno, dapače, nadogradit će svoje znanje, i naučiti mnogo toga novog… Svi ste, dakle, dobrodošli!

Njega kože ne zasniva se samo na želji za ljepotom, kozmetika koju koristimo izravno utječe na naše zdravlje. Volim reći da na kožu smijemo stavljati samo ono što možemo i pojesti. Ovom radionicom želim Vas potaknuti da koristite prirodnu kozmetiku, a najbolja je ona koju sami izradite. Lako je, brzo, i jeftinije od kupovnih kremica i peelinga. Naučit ćemo kako na potpuno prirodan način njegovati kožu lica i tijela (sve tipove), kako ju čistiti, nahraniti i hidratizirati… Na ovoj radionici steći ćete osnove kreiranja prirodne kozmetike, na temelju kojih ćete znati napraviti svoju prirodnu kolekciju i nećete više trebati, niti imati potrebu – kupovati kozmetiku u dućanima. Sve što izradimo na radionicama je vaše, nešto ćemo odmah isprobati a bit će toga dosta i za ponjeti kući…

 

 

2 komentara (+dodaj svoje?)

  1. Emina Saric
    svi. 13, 2013 @ 11:32:05

    Postovanje Tanja,zelela bih da se prijavim na radionice ayutvedske kozmetike a razmisljam i o tome da samo nastavim posle toga osnove ayurvede u periodu od 20.7-27.7 i od 27.7-3.8 na ostrvu Izu sto bi bilo ujedno i moje letovanje posto obozavam Hrvatsko primorje.Dosla bih sama pa bi mi trebala jednokrevetna soba.Posto sam ja iz Beograda ne znam kako bi mogla placanje da izvrsim(mislim na akontaciju).Inace ja sam Bahov prakticar i aromaterapeut pa su mi ove radionice jako zanimiljive.Puno Vas pozdravljam,Emina Saric

    Date: Sun, 12 May 2013 13:47:35 +0000 To: e.saric@hotmail.com

    Odgovori

  2. lightofayurveda
    svi. 13, 2013 @ 11:47:24

    Draga Emina, hvala na javljanju i dobrodosli. Sve detalje poslala sam Vam na email. Sigurna sam da cete uzivati na otoku Izu i na ayurvedskim radionicama, prekrasno ljetovanje. Bit ce mi jako drago upoznati Vas i druziti se s Vama kroz Ayurvedu. Dobrodosli. Lijepi pozdrav ~

    Odgovori

Komentiraj